Alla inlägg under december 2013

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 7 december 2013 21:27

Hej! Igår (fredag) så vann ju Kevin. Asså visst han va/är väl okej. Men jag tyckte/tycker att Elin borde ha vunnit! Men aja nu blev de inte så  . Jag och Saga är hos mig nu. Och jag vet inte riktit vad vi ska göra imorgon. Jag ska iallafall ta bilder före eller efter att Saga åkt hem. Jag ska åka till Egypten i Januari och då kommer Saga att sköta alla inlägg och så i en hel vecka. Jag kommer att ta massa bilder när jag är där såklart och sen lägga upp här. De ska bli så sjukt kul! Den 18 December ska jag åka till Danmark och så kommer jag hem den 19 December. Jag och mamma ska sova på hotell den natten  . Jag kommer inte få äta frukost den dagen (19) För jag ska sövas då. Nu ska vi lyssna på musik och så. Lovar inget men kanske laddar upp bilder imorgon.....

                                                  
                  Hejdå nu ska jag vara med Saga/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 6 december 2013 20:20

Hej! Idag är de final i Idol 2013 de ska bli så spännade! Jag hoppas att Elin vinner för hon är bäst helt enkelt! Skriv gärna vad ni tycker

                                                  
                             Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 1 december 2013 17:47

Hej! Idag öppnade man lucka ett i kalenndern och nu är det 23 dagar kvar till julafton. Imorgon ska man öppna lucka två, de ska bli kul! Idag har jag bakat pepparkakor. De var kul, jag kan ALDRIG hålla mig ifrån att äta ifrån deggen   Men de blev ganska många och ändå är de degg över. Vi byggde ihop ett pepparkakshus, vi har hyrt film idag vi tittade på en ny Maria Wern den släpptes för typ 2-3 dagar sedan.


                                                  
                                 Hejdå/Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards