Alla inlägg under juni 2013

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 22 juni 2013 17:53

Hej igår var det midsommar jag hade det jätte bra! hur hade ni det? jag är hund vakt:)

                                                                                                        /Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 17 juni 2013 18:51

Hej många ut av er spelar säkert ett spel som heter MovieStarPlanet i alla fall om ni gör det så är Selena love123love och Strit danc vi men vi säger inte vem som är vem. Om ni känner oss kan ni säga hej på medelanderna  

eller om ni är våra vänner. Vi båda svarar på chatten    /Moa                                                                                                       

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 16 juni 2013 12:21

Hej ni ska ni få höra något spännande jag har blivit kär i en kille i min klass  Det är första gången för mig så jag vet inte riktit hur man ska bete sig... i alla fall jag gillar verkligen honom och undrar om jag ska säga det till honom vad tycker ni skriv i komentarerna vad ni tycker 

                                                                       Hejdå/Moa  

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 16 juni 2013 12:14

Hej jag lovar att ta bilder på mitt pyjamas party och lägga ut så ni får se hur det var OBS! jag kommer inte lägga ut blder på mina vänner om dem inte får för sina föräldrar. Ja i alla fall så ska vi bada,se på film,tjej snack,stanna uppe hela natten. Ja som ni märker så kommer ni att få veta det mästa som händer.... nu har jag en fråga till er är det viktigst att vara snäll och ful eller fin och dumm vad tycker ni skriv i komentarerna

                                                                                                        Hejdå  /Moa  

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 15 juni 2013 22:42

Hej Moa här. jag fick sommarlov den 13 Juni alltså inte så länge sen. Eee jag hoppas ni har haft en bra sommar så här långt och hoppas att det fortsätter så. Jag vet inte vad ni ska göra i sommar men jag ska tälta och lite sånt. jag fyller år om 15 dagar   och jag tänkte ha ett kalas några dagar efter det ska bli ett pyjamas party:). Vi ska vara vakna hela natten och kolla på film kanske Men In Black eller skary movie vi ska tälta i min källare då och ha så kul!. om ni gör något specielt i sommar kan ni gärna skriva vad ni ska göra i sommar om ni typ ska till spanien eller grekland   eller nåt sånt eller om i bara ska vara hemma och chilla. ja det var typ det jag hade att skriva om den här gången 

                                                  Hejdå  /Moa    

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards