Alla inlägg under januari 2014

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 19 januari 2014 16:49

Hej! Inatt åker jag till Egypten alltså kommer Saga sköta bloggen en hel vecka. Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 17 januari 2014 14:09

Hej idag är det min tur och göra en hiss och diss!

Tema: Födelsedagar

Hiss

1. Alla säger grattis i skolan och är väldigt snälla.

2. Man får födelsedagspresenter.

3. Man kan ha ett kalas/party eller annat efter före eller samma dag man fyller år.

Diss

1. Det fyller bara år en gång om året.

2. Om man säger för många gånger jag fyller år idag kan folk bli väldigt iriterade.

3. tillslut tar den slut.


PS. jag hade det här temat för att om 6 dagar fyller jag år

                                                  
  hejdå/saga

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 13 januari 2014 19:27

Hej! Jag åker till Egypten om en vecka:) Hiss och diss nr 4 kommer nog snart. De är inte min tur att göra den så... Om jag inte gör någon vecka 4 så är de för att jag kommer att vara i Egypten då som jag sa.
Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 9 januari 2014 23:02

Hej! När jag kommer hem från Egypten så har jag bestämt att jag ska färga hela mitt hår lila. De tycker jag är snyggt, typ alla mina kompisar tycker att jag är galen:D men jag gör vad jag vill med mitt hår så. Jag hoppas de blir snyggt! Men de tror jag, jag har funderat på att raka en av sidorna på mitt hår. Jag gör de av fyra anledningar 1. Jag tycker de är snyggt. 2. Jag vill inte se ut som alla andra. 3. Jag försöker hitta min egen stil. 4. Jag vill inte ångra något när jag blir gammal. Jag ska ha gjort mina mål och drömmar, mer om de i nästa inlägg:)
Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 7 januari 2014 23:42

Hej! Imorgon börjar skolan. De är väl okej allt utom läxorna. Eee ja just nu lyssnar jag på musik. Den som sjunger är Zendaya hennes låt heter Replay och är skit bra! Om ni inte har lyssnat på den så gör de!
Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 6 januari 2014 02:55

Hej! Här är hiss och diss nr 3. Idag handlar de om min familj.
Tre bra saker:
1. Min familj är rolig, knäpp och anorlunda på ett bra sätt.
2. Om nån mår dåligt så är de ALLTID någon som bryr sig och frågar "hur mår du?"
3. Min familj är snäll och galen
Tre dåliga saker:
1. Min familj kan vara sjukt pinsama och jobbiga.
2. När vi bråkar skricker vi mycket och smäller i dörrar.
3. Vi har ofta problem inom familjen...
Detta var allt för denna gång!
Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 2 januari 2014 17:42

Hej! Jag och min kompis "Justin" har startat en grupp som heter #The Way. Den handlar om att hjälpa människor i länder där de har det svårt. Vi hjälper dem genom att baka olika saker som folk sedan kan köpa. Då får vi ju pengar som vi ger till länderna, varje månad väljer vi ett nytt land som vi ska hjälpa lite extra. Följ oss på Insta den heter brysig
Hejdå/Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards