Alla inlägg under oktober 2013

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 27 oktober 2013 14:57

Hej på er! Ni vet Idol för dom som inte kollar så är det ett musikpogram. Iallafall igår (I lördags) så var alla Idolerna i Tele2 arenan man kunde ta bild med dom och få autografer. Jag fick autograf från alla:* så j*vla coolt! Miriam och Elin är mina två favoriter jag blev så arg när Miriam åkte ut! Men man kunde få autograf av Miriam, Matilda, Georges, Gabriell, Sandra, Sarah Sakib, Erik och Jens. Det var verkligen coolt! Idag är jag med en kompis som kalas Pajen och hon ska sova över idag. Saga har tyvär åkt bort över höstlovet hon åkte till Teneriffa och kommer typ hem efter höstlovet. Så jag kommer sköta bloggen helt själv resten av veckan:( Men hon kommer tillbaka efter lovet.

         

                                                  
                                Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 18 oktober 2013 08:39

Hej! Idag är det fredag ÄNTLIGEN! Men jag orkar inte att gå till skolan idag. Jag börja inte förän 10:00 idag det är för att alla andra lärare har redan en klass dom måste ta hand om och ganska många lärare är sjuka. Så jag vi i min klass fick ganska bra med sovmorgon  . Min mormor ska sjutsa mig till skolan idag jag orkar inte gå till skolan idag för jag har ont i ryggen (Träningsverk) Men jag måste just nu sitter jag och äter frukost. Jag orkar inte gå till skolan för en sak till har hänt ( Tänker inte berätta vad då blir det nog bara värre) Aja nu måste jag gå och borsta tänderna!


                                                  
                                 Hejdå/Moa  


Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 16 oktober 2013 18:42

Hej! Jag ska kanske börja på BASKET   Det ska bli kul! Men det kommer bli mycket mindre inlägg av mig. För många i min klass går på basket och har massa träningar (Jag vet jag gör redan lite men har inte hunnit med harhaft massa prov) 


                                                                  Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 14 oktober 2013 07:55

Hej igår var jag och spelade hamdboll. Vi mötte polisen 1 och 2 tror jag det var. Första halvlek mot polisen 1 stog vag målis det var kul släppte in tre av åtta mål i slutet av den matchen stog det 4-4 alltså oavgjort. Andra matchen när vi mötte polisen 2 blev det 2-0 till dom men dom spelade inte så snällt.
PS. Jag spelar i hammarby.
Nu sitter jag på bussen och är på väg till skolan.
Hejdå /saga

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 3 oktober 2013 19:10

Hej! I tisdags så hade jag och min klass LT Cup det är en baskettunering för er som inte vet. Man kör basket mot olika skolor. Vi gick vidare till finnal!:) Så jag hoppas att vi vinner hela allt!

/Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards