Alla inlägg under november 2013

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 23 november 2013 21:33

Hej idag har jag varit på bio med min mamma vi såg catching fire (hunger games 2) den var sk*t bra inte något jag rekommenderar för dom som mår illa av mycket blod.
Ska inte säga vad den handlar om ifall att du/ni vill se den eller ska se den men det jag kan säga är att det var en SUPER bra film.
Nu sitter jag och tittar på så mycket bättre med mamma min syrra är hos en kompis och ska sova där.

Hej då /saga

Best movie ever <3
#catchingfire

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 20 november 2013 19:40

Förlåt glömde inlägget

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 15 november 2013 15:05

Hej! Nu i helgen ska jag träffa alla mina kusiner. Jag har ganska många, vi ska samlas allihopa hos min mormor och morfar. För min morfar har fyllt år han gjorde de igår (torsdag) Jag ska göra ett inlägg senast på månndag kanske tidigare men max på måndag då ska jag berätta hur allt gick..... Jag har fått en Victoria secret jag fick LOVE SPELL. Den luktar så gott idag hade jag simning de var så himmla PINSAMT! Vi skulle värma upp med 200 meter men jag trode att fram och tillbaka var en längd men att simma till en sida och tillbaka så jag simmade 400 meter men alla andra simmade bara 200  

                                                  
                       Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 9 november 2013 21:15

Hej det är saga som vissa kanske vet har jag varit i tenneriffa vi har varit på ett ställe som heter siam park och på hotellet stranden och stan.
Men jag är nu är jag hemma i kalla Sverige igen har haft en toppen vecka på tenneriffa men jar väll längtat hem till tekjackan lite.
Nu tittar jag på tv.
Imorgon ska jag på match mot Huddinge och några andra men hejdå /saga

Siam park

Hotellet <3

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 2 november 2013 13:36

Hej! Jag/Vi gör inte så mycket inlägg längre......Det är för vi inte hinner lika mycket och för att när det inte finns något intressant att skriva om så gör jag/vi inte det. Idag ska jag till kyrkogården och tända ljus det ska bli kul! Min kompis kommer idag han ska med ditt också. Nej snart skola  


                                                                                                                  Hejdå/<Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards