Alla inlägg under september 2013

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 28 september 2013 10:58

Hej idag ska jag och min mamma och min syster åka till skärholmen och gå på skholm (tror jag det heter) sen ska vi kanske göra något annat men vem vet vad som händer.

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 27 september 2013 17:15

Hej nu sitter jag här på akuten i nyköping.
För att jag skulle cykla över en trottoar kant men flög av cykeln och landade på armen :(
Hej då /saga med ont i armen

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 24 september 2013 17:34

Hej imorgon (Onsdag alltså) Så har jag IP Dagen för er som inte vet vad IP Dagen är så är det en dag där man kör olika sporter hela dagen. T.ex 400 meters löpning, Höjdhopp, Bollkastning, Stafett, Längdhopp. Jag älskar den dagen! (Jag är aportig av mig och en dålig förlorare ibland) Iallafall det ska bli skit kul! Nästa vecka på tisdag ska vi ha LT Cup. Det är en baskettunering som man gör med sin klass:-)
/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 22 september 2013 15:44

Hej nu är jag hemma hos moa ska hem typ halv sex ikväll då ska jag hem till min mamma för igår började min fasters hus brinna så min pappa ska upp till dom imorgon och hjälpa dom att leta reda på saker som inte brunnit.
Men igår sov jag hos moa och vi körde våran tävling som går till så att man ska dricka ett glas vatten eller saft eller läsk spelar ingen roll vad man dricker på tid jag vann.
Hejdå /saga :)

Tävlingen är igång

Monopol

Gräshoppa jag trodde det var en tuss gräs först

Ja!

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 19 september 2013 19:25

Hej! I helgen ska jag och Saga träffas igen  . Det var inte så länge sen men lite länge sen. Idag hade jag min skoljogg det var kul fast lite jobbigt för det spö regnade idag  . Så vi blev genom blötta jag och en av mina bästisar Nathalie heter hon. Hon och jag sprang två varv på en halvtimme alltså 30 minutter. Vi sprang en mil 

                                                                                                   Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 18 september 2013 16:18

Hej idag sprang jag skoljoggen   Jag sprang sju varv eller typ sju varv jag sprang två och gick fem.

Men Moa hade studiedag idag så hon ska springa imorgon. Pengarna vi springer ihop åker till S.O.S Barnbyar

                                                                                        Hejdå/Saga

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 15 september 2013 19:04

Hej! Imorgon är det dags för skolan igen vilket sugger tycker jag. 1. För att det är skolan 2. För att man måste gå upp tidigt 3. Läxor 4. Slutar sent. Skolan sugger helt enkelt!


                                                                                        /Moa och Saga 

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards