Alla inlägg under maj 2014

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 25 maj 2014 19:14

Hej idag var vi på h&m och skulle byta ett lite av kläderna (inte mina) vi köpte igår när vi vid kassan såg jag baby lips (för er som inte vet vad det är så är det typ läppsyl) iaf köpte ett vet inte riktigt vad just det heter men iaf så är det väldigt bra tycker jag och tipsar typ om det.
Ps.Om ni vill följa någon serie så tipsar jag om pll (pretty little liars) det är verkligen en bra serie som både jag och Moa har/tittar på.
#babylips #prettylittleliars #pll

                                                              /saga

Köpte denna baby lips

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 24 maj 2014 22:49

Hej jag (saga) och Moa har ju börjat med bloggen igen och så men iaf har hänt ganska mycket sen vi "slutade" t.ex Jag har fått en lillebror han heter Alexander, jag har flytat med både min mamma och min pappa vilket var kul :P
Men till idag då.
Det började imorse (såklart) vaknade typ kl: 6 men typ vid två skulle min pappa och hans kompis nån stans innan en fotbolls match.
Då gick jag, min lillebror och min bonusmamma och shoppade köpte ett par shorts och ett par skor, och vi köpte glass.
Efter det var jag, min pappa och hans kompisar på fotbolls match Hammarby-Varberg gissa vilka som vann.....................Hammarby (såklart<3) med 2-0 nu är jag hemma och gör inget.
/saga<3

Till dom som undrade hur min brorsa ser ut så här.

Suddig bild men men iaf detta köpte jag/vi

Från matchen det på översta bilden är rök som dom höll på med ve inte vad det heter men den som vet får gärna skriva i kommentaren!

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 23 maj 2014 14:32

Hej! Det är vi MoSa23 igen  . Jag (Moa)  och Saga tänkte starta bloggen igen:) .Ja nu ska jag berätta lite vad som hänt sen senast. Jag har varit i Egypten, de var undebart! Jag har färgat håret lila. Men ändrade hårfärg för några veckor sen till vinröd. De är ju skolavslutning snart, jag längtar så sjukt mkt! Men de är bara för att jag fyller år på sommaren  . Idag är de fredag, soligt och skönt   Jag har fått lite färg:) Men nu har jag inte så mkt mer att säga... Men skriv gärna i kommentarerna vad ni tyckte om detta inlägg och vad ni ska göra i sommar. Eller kommentera vad ni vill!:) Jaja men ska ut och sola nu så hejdå // Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards