Alla inlägg under december 2013

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 31 december 2013 16:38

Hej den här veckan är det min tur att göra en hiss eller diss så vi kör.
Har tänkt på vad jag ska ha för tema men eftersom det är sista dagen på 2013 ska det handla om det här året.
Bra saker med 2013
1.Jag har fått massa nya vänner som är super snälla och betyder mycket för mig.
2.Jag min mamma och min syrra var på grönan vi åkte massa karuseller såg khe$a live och drack sluch åt popcorn och massa andra sakerna var där från när dom öppna till 22:30 (halv tio).
3.Jag min syrra och min farmor var på Teneriffa!

Dåliga saker med 2013
1.Våran katt som bodde hos min Mormor dog.
2.Har skrapat upp nästan hela knät och bröt nästan armen
3.Ingen snö typ

Ps det är inte i någon ordning!!!
Gott nytt år kommer fler inlägg under kvällen/saga!

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 27 december 2013 13:36

Hej! Här är en ny grej vi ska börja med. Detta är en hiss och diss. Vi kommer göra en varje vecka med nytt tema varje gång. Denna gång har jag bestämt mig för att de ska vara en hiss och diss på Saga. Hon säger att de är okej för hene att jag gör de så nu kör vi.

Tre bra saker med Sag är:
1. Saga bryr sig mycket om andra om man mår dåligt, behöver hjälp eller bara vill skratta och prata
2. Med Saga kan man vara sig själv
3. Saga kämpar hon lägger sig inte bara ner och surar.

Tre dåliga saker med Saga
1. Om hon är sur kan hon lätt vara otrevlig och bli arg över minsta lilla
2. Saga är en riktig tränings mänisska så att förlora är inte hennes favorit grej
3. Hon bäst men har inte fattat de än. Hon är världens bästa vän!

Ja detta var veckans hiss och diss.
Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 24 december 2013 21:03

Hej idag var/är det julafton min dag har varit SUPER!!!!!
Först på morgon gjorde jag ett litet inlägg skrev samma ord/mening typ fem gånger. Vet inte varför?
Sen fick jag och min syrra Elsa öppna ett varsin julklapp som vi skulle dela på det var två nagellack saker i den ena var det tre art liner ett svart ett vitt och ett silvrigt, nagel klistermarken och ett litet paket nagel stenar tror jag det heter i det andra paketet med nagellack var det två vanliga nagellack ett rött och ett silvrigt, en mall så man kan göra hjärtan på naglarna två nagel svampar (svarta mjuka saker som man drar på naglarna),glitter och en penna som man kan göra prickar med .
Sen duschade jag sen fick jag och min syrra en varsin Victoria secret body mist jag fick love spell.
Sen åt vi frukost och det var jätte gott.
Sen chilla vi bara hemma i typ två timmar.
Min släkt är typ Sveriges mest utspridda släckt så vi firade jul på 3 pers.
När klockan var tre var det dags för Kalle anka vi tittade på det sen öppnade vi mer julklappar åkrar inte skriva allt.
Efter det åt vi middag/julbord det var super gott min mamma hade gjort egna revbensspjäll dom var super goda.
Nu sitter jag nedanför soffan och bloggar medans min syrra håller på med mitt hår snart ska vi titta på en film men god jul.
God jul /saga

Min Victoria secret <3

Nagellack paket nr 1

Nagellack paket nr 2

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 24 december 2013 08:50

Hej idag är det julafton och jag hoppas att alla får en helt underbar jul med julklappar, kalle anka, julmat och det viktigaste sin familj/släkt och vänner.
God jul och hoppas att alla får en underbar dag även om det inte är någon snö för alla.
Hoppas alla får en bra jul och även om man inte firar jul t.ex Muslimer så hoppas jag att dom får en underbar dag!!
God jul/saga

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 23 december 2013 01:25

Hej! Imorgon är de julafton:) Jag längtar så j*vla mycket (Vet att man inte ska svära men de är så spännade!) Hela min släkt kommer till oss. De ska bli kul, fast de här blir första julen vi firar utan min mormor och mirfars hund. För hon är död nu, men vi ska göra de bästa ändå. Eee ja vi har stält upp julgrannen och köpt julklappar. Jag har sprunigt på stan. varje dag den senaste veckan och ska dit imorgon igen (Måndag fast de är ju de nu) Ja klockan är ju mitt i natten men är inte trött så jag gör ett inlägg nu. Jag kommer nog göra ett inlägg på julafton också men nu har jag inget mer att berätta/skriva om.
Hejdå/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 21 december 2013 23:05

Hej eller godnatt kan man ju också säga.
Ska snart somna men men.
Imorgon ska jag till Södermalm vi ska handla julklappar och lite sånt.
Har typ kollat lite på massa söta bilder
Laddar upp vissa
Fattar inte att det är typ 3-2 dagar kvar tills julafton ska bli sååååå kuuuuuuuuuuul
Äntligen är det jullov det är bara snön som fattas nu
                                                                   God Natt/saga

så söta

Disney

Snart jul

25

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 15 december 2013 01:18

Hej! Idag träffade jag min pappa för första gången på 25 dagar. De var jätte mysigt och kul! Vi hyrde Smurfarna 2 och After erth ( De var första gången jag såg Smurfarna, men After erth hade jag redan sett) De båda var bra! Jag har inte somnat än (är inte trött) Nu börjar de närma sig jul, de är så kul! Vi har köpt julgrann och ska kläden idag. Sen vill säkert min mamma och hennnes nya man lyssna på nån HEMSK julmusik! De är de värsta med julen. Den hemska musiken ( älskar musik men hatar verkligen julmusik)
Hejdå/Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards