Alla inlägg under augusti 2013

SSK

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 31 augusti 2013 16:55

Hej idag är jag på skit dåligt humör!
Men det är verkligen inte min bror för han fick träffa SSK han vart jätte glad medans jag och mamma bråkade i ICA Maxi. Idag har jag bråkat med Min mamma, Syrra, Brosa och min "Lossas pappa"

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 30 augusti 2013 22:23

Hej denna sommar har jag hittat så många bra låtar!! fem exempel 1:White horse by: Taylor Swift 2:Skyckapers by: Demi Lovato 3:Legenden by:Legenden 4:Love will remember by:Selena Gomez 5:True love by:P!nk. Lyssna gärna på dom. För dom är riktit bra!                              


                                                                                /Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 30 augusti 2013 16:39

Hej nu sitter jag på bussen hem bussen är i Stockholm nu.
Idag var jag i skolan på morgonen hade vi engelska sen svenska, rast svenska lunch och sen trä och metall slöjd det var kul.
Vi håller på att göra pennhållareh (vet inte riktigt om det stavas så) med motiv mitt är en häst. Sen slutade vi och jag gick hem till min mamma i regnet.
Ps. I veckan fick jag ett nytt skal till min mobil.
Hejdå /saga

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 29 augusti 2013 20:03

Hej jag var i Danmark och tog sprutor för att jag är svettig om händer och fötter det är en sjukdom som att någon har deabetes och cancer. Det jag har heter hyperhidros så när jag tar sprutorna så blir jag inte varm längre i några månader. Jag blir sövd och sånt för den dumma gubben som bestämmer i Sverige tog bort det så att man inte kan ta sprutor i Sverige längre så nu  får man åka till Köpenhamn (Danmark) eller Oslo (Norge). Jag får åka till Köpenhamn (Danmark) det tar fem timmar med tåg jag gjorde det den 28/8 mamma följde med mig. Vi sov på hotell en natt det var kul. Vi gick till shopping-centret i Danmark där fanns det 150 olika affärer. Vi åt mat, shoppade skor, köpte godis och kollade på Idol. Jag ska till Danmark om tre månader igen. Swartling som tar sprutotna på mig är jätte snäll han heter Kalle Swartling (Rekomenderar honom om ni har svettproblem någonstans på kroppen han är verkligen min hjälte. Jag skämms inte över att vara svettig om hänerna och fötterna för jag kan inte ändra på det så om ni har problem med det så är det ni som får ändra er inte jag för jag har försökt ändra på mig i fyra år men nu är det ni som får ändra på er. Jag är stolt över det för det är den jag är jag kommer alltid att vara svettig om ni här problem med att jag är svettig så är det ert val att aceptera det eller vara så dumma att ni tänker vara elaka mot mig nu. Vad ni än väljer så är jag tacksamm till dom som valde att aceptera mig för den jag är. Om ni oxå behöver hjälp så kan ni läsa mer om det på Svedklinikken.se om ni behöver den hjälpen så skämms inte över det! låt folk tyycka och tänka vad dom vill om dig men du vet att du inte är äcklig. Folk kalade mig äcklig och sa saker för dom kännde sig så små inombords att dom var elaka mot mig. Jag lägger ingen energi på elaka det ska inte du heller göra. Bara för att visa att jag inte brydde mig om det dom så så berättade jag om min sjukdom för alla i min klass och det är inget jag ångrar.                                            


                                                                                       /En stolt Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 27 augusti 2013 08:25

Hej idag ska jag till okopeden för mina fötter gör ont så jag ska få inlägg det är som en extra sula typ den trycker foten rätt


Nu måste jag åk/Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 23 augusti 2013 22:01

Hejsan dig ska jag berätta om en sak som hände för ca 2 månader när vi skulle åka till våran farmor.
Vi satt på flygplanet och så skulle en kille som såg ut som David Lindgren gå på planet och det var det men vi märkte inte det först han gick av bredvid han satt Per Andersson.
Framför mig satt Linda Pritchad och en pinsam sak som hände var att jag satt och dunkade det där bordet som sitter i sätet framför.
Så jag har alltså slagit Linda Pritchad i ryggen inte kul.
När vi kom ut såg vi mojje och Elsa min syrra fick intervjua honom. Hej då
/Saga

Diggiloo gänget #diggiloo

Linda Pritchad så snygg. #lindapritchad

David Lindgren #davidlindgren

Mojje #mojje

Per Andersson #perandersson

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 23 augusti 2013 14:14

Hej nu är det Fredag veckan gick ganska fort nu när skolan börjat skolan brukar veckorna kännas som 500 år denna vecka känndes det bara som 250. Jag fick bästa platsen i klassrummet och jag har inga läxor                                                                                                                                                                                                                                                                                                        /Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 18 augusti 2013 23:11

Hej idag färgade jag håret lila jag vet jag är knäpp men det blev snyggt och bäst av allt det är anorlunda


/Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards