Direktlänk till inlägg 25 maj 2014

~Baby lips~

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 25 maj 2014 19:14

Hej idag var vi på h&m och skulle byta ett lite av kläderna (inte mina) vi köpte igår när vi vid kassan såg jag baby lips (för er som inte vet vad det är så är det typ läppsyl) iaf köpte ett vet inte riktigt vad just det heter men iaf så är det väldigt bra tycker jag och tipsar typ om det.
Ps.Om ni vill följa någon serie så tipsar jag om pll (pretty little liars) det är verkligen en bra serie som både jag och Moa har/tittar på.
#babylips #prettylittleliars #pll

                                                              /saga

Köpte denna baby lips

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 19 juni 2014 04:03


Hej! Jag och min syrra var på Miley Cyrus konsert för några veckor sen... Det var asgrymt! Tyvärr finns det inga bilder från konserten för nollställde min mobil. Men det var en cool upplevellse! Jag kanske inte stavar så jättebra just nu men klockan ...

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 18 juni 2014 20:12


Hej! Fick en kommentar där detstår ungefär "var mer personlig" och lite sånt. Det är bra att vem du nu är säger vad du vill att vi/jag ska skriva om. Men vet inte riktigt vad ni vill läsa om... Så det blir lättare för mig/oss om ni skriver vad ni vil...

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 16 juni 2014 01:21


Hej! Jag har sommarlov nu:) Yes äntligen! Men efter sommarlovet så kommer det bli en stor förändring i mitt liv. Jag ska byta skola! Det ska bli jättekul! Jag gör det pga -1. Jag vill det. -2. Jag passade inte in i min förra klass (varför kan vi ta e...

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 14 juni 2014 01:07


Hej! Idag eller inatt blir det nog:) handlar det om självförtroende och våga visa vem man är. Detta inlägg heter ~Stay Strong~ för att det finns personer som inte mår bra psykiskt. Som har det jobbigt hemma, i skolan eller är Deperimerade. Jag har in...

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards