Alla inlägg under september 2013

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 10 september 2013 20:58

Hej idag var det idol det håller nog fortfarande på ttor jag.
Nästan alla som är där är bra men idag nja sådär men vissa var bra.
Det var många som tappade bort texten men inte alla som tur är.
Hej då /saga

Idol 2013 = BÄST

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 8 september 2013 10:59

Hej nu är jag riktit arg och besviken! En av mina bästisar (trodde jag) svek mig och mina andra två bästisar! Hon sa: Vi ska säga till innan vi byter skola eller något sånt okej sa vi sen lovade vi det. Och nu när skolan börjat så stog vi vid trappen och väntade på henne som vanligt då får jag ett sm:s där det står: Hej jag kommer inte idag okej tänker vi så vi går in i skolan. Efter ungefär typ två veckor så har hon inte kommit så jag skicka ett sm:s där det står när kommer du till skolan vi saknar dig<3. Då får jag ett medelande tillbaka där det står: Låt mig vara jag hatar er och jag fattar inge ting. Jag menar hallå vi var ju bästisar men det vissade sig att hon var en falsk råtta. Så hon bytte skola och fick nya bästisar så lågt av henne

/En sviken Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 6 september 2013 16:48

Hej idag är det fredag vilket betyder helg äntligen! Men jag har jätte tråckigt jag ska ringa en kompis eller något tror jag. Gud vad jag längtar efter godis! Specielt chocklad nu var det ett tag sen jag och Saga träffades. Jag har gjort dom flesta inläggen på sistonde (vet inte varför). Jag känner mig lite ledsen   



                                                                                                      /Godis sugen Moa

Av Moa/Saga Gustavsson/Fors - 2 september 2013 21:05

Hej idag fick jag värsta panik ongesten! jag började gråta och skaka. Jag trodde att jag skulle svimmma!. Så jag ringde min bror så han kom och hjälpte mig. I   YOU brorsan!!!! tack för din hjälp idag ska alltid finnas där för dig lovar det!    


                                                                           /Moa

Presentation


Har nyss börjat igen❤

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards